MS Windows
briani 27239
Flere skriveborde?
Fra : Martin Heller

Dato : 17-09-04 21:01

Jeg har på mit studie fået tildelt en computer, som kører
Windows 2000. Jeg kører normalt Linux, og savner visse
muligheder i Windows, som jeg normalt gør brug af. Særligt
mulighed for flere skriveborde. Kan man slå det til, eller
kan man hente et program et eller andet sted, som
muliggører dette?

Fra : Martin Kirschmeyer

Dato : 17-09-04 21:14

Martin Heller wrote:
> Kan man slå det til, eller
> kan man hente et program et eller andet sted, som
> muliggører dette?

Jeg mener man kan med Tweak UI + en bunke andre ting
http://www.microsoft.com/windowsxp/downloads/powertoys/xppowertoys.mspx

--
Mvh/Martin K
3 x Le Mans tilskuer - on location...

Fra : Martin Kirschmeyer

Dato : 17-09-04 21:20

Martin Kirschmeyer wrote:
> Jeg mener man kan med Tweak UI + en bunke andre ting
> http://www.microsoft.com/windowsxp/downloads/powertoys/xppowertoys.mspx

Floooot... så fik jeg lige kylet en XP version efter dig, når du nu havde
skrevet at det var en Win2000 maskine. Tweak UI til Win2000 findes her, men
om den har skrivebords faciliteten ved jeg faktisk ikke...
http://www.microsoft.com/ntworkstation/downloads/powertoys/networking/nttweakui.asp

Fra : Martin Heller

Dato : 17-09-04 22:18

Martin Kirschmeyer wrote in
<414b46c2$0$175$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>:

> Tweak UI til Win2000 findes her, men om den har
> skrivebords faciliteten ved jeg faktisk ikke...

http://www.microsoft.com/ntworkstation/downloads/powertoys/networking/nttweakui.asp

Jeg synes ikke jeg kan se noget om det i Feature listen, men
jeg har fundet en række andre:
<http://www.desktopplus.com/>
<http://virtuawin.sourceforge.net/>
<http://www.easyfp.com/virtualdesk/index.html>
<http://keir.net/bosskey.html>
<http://www.muukka.net/multidesktop/>
<http://www.goscreen.info/gs/goscreen.html>
Er der nogen her, som har erfaringer med nogen af dem?

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 17-09-04 21:14

Martin Heller <mr_heller@yahoo.dk> wrote:

> [...]
>mulighed for flere skriveborde. Kan man slå det til, eller
>kan man hente et program et eller andet sted, som

Ikke noget jeg selv har brugt, men jeg mener de nyeste grafikdrivere fra
NVidia kommer med den facilitet....

<mlr>

Fra : Martin Heller

Dato : 17-09-04 21:35

Michael Rasmussen wrote in
<u7hmk0hgt0bkjisqpgtkon9go66jibc03f@4ax.com>:

> Ikke noget jeg selv har brugt, men jeg mener de nyeste
> grafikdrivere fra NVidia kommer med den facilitet....

Grafikkortet er fra Intel, så det duer nok ikke?