MS Windows
briani 27239
Bruger findes ikke i logon-billede
Fra : Casper Bang

Dato : 17-09-04 19:35

Hej,

Jeg har et noget underligt problem.
På min computer (windows xp pro) har jeg to brugere; "administrator",og
"mig".
Jeg benytter egentligt kun kontoen "mig".
Jeg har sat xp til at logge ind på "mig" automatisk når computeren starter
(er eneste der bruger computeren), hvilket da også virker fint.

Jeg laver dog ind imellem remote desktop til min computer, hvilket gør at
"jeg" bliver logged ud, når der bliver lavet en remote connection til den.
På det logon-billede, er der kun "administrator"! Jeg kan ikke klikke for at
logge ind på "mig" igen, uden at genstarte computeren.
Det samme kommer frem, hvis jeg fra startmenuen logger af "mig".

Har i et forslag til hvordan jeg får brugeren "mig" ind på det logon-billede
i XP?

Håber i kan hjælpe - er lidt irriaterende at jeg skal genstarte spanden hver
gang jeg har lavet remote connection til den.

MVH
Casper Bang

Fra : Toke Eskildsen

Dato : 18-09-04 10:34

Casper Bang wrote:

> Har i et forslag til hvordan jeg får brugeren "mig" ind på det
> logon-billede i XP?

Tryk to gange CTRL-ALT-Delete, så kommer den gamle logondialog frem.
--
Toke Eskildsen - http://ekot.dk/

Fra : Casper Bang

Dato : 19-09-04 08:49

> Tryk to gange CTRL-ALT-Delete, så kommer den gamle logondialog frem.

Tak! Det vil jeg prøve næste gang så!