Office versioner
Fra : Carsten Overgaard

Dato : 29-10-04 06:34

Hvordan er det med de forskellige versioner af Microsoft Office 2003.

Har der på noget tidspunkt eksisteret versioner af Microsoft Office 2003
uden powerpoint?

Vi er igang med at opkøbe licenser, så vi om en årrække kan skifte væk fra
Office 97 og over på 2003. Men vi er blevet i tvivl om hvorvidt at en pulje
licenser, vi har købt på et tidspunkt har været uden Powerpoint. Der skulle
efter sigende være noget om at Small Business Edition har mangelt powerpoint
på et tidspunkt?

Linket herunder viser den aktuelle status, men har det set sådan ud altid?
http://www.microsoft.com/danmark/products/office2003/editions/howtobuy.asp

Carsten Overgaard

Fra : L.E.P.

Dato : 29-10-04 14:55

Fri, 29 Oct 2004 07:33:55 +0200, skrev "Carsten Overgaard"
<info@carstenovergaard.dk> :

> [...]
>på et tidspunkt?
>
>Linket herunder viser den aktuelle status, men har det set sådan ud altid?

Microsoft Office 2000 Small Business er uden Powerpoint.

Hilsen Lars

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 29-10-04 22:18

"Carsten Overgaard" <info@carstenovergaard.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> på et tidspunkt?
>
> Linket herunder viser den aktuelle status, men har det set sådan ud altid?

Forvirringen omkring deres pakker er stadig stor. For ca. 1 par år siden
købte jeg til mit arbejde en xp office pakke, som ikke officielt fandtes hos
MS.
Nu har jeg tilfældigvis i dag bestilt en office 2003 pro til mit arbejde, og
herunder bemærkede jeg, at hos www.itbutikken.dk
har de en ms office 2003 basic edition, som i følge deres oplysninger ikke
indeholder powerpoint, så det passer jo ikke sammen med de oplysninger, som
ms selv oplyser på det link, som du henviser til.

Kurt