Word vs. Norton fejl
Fra : Troja

Dato : 28-10-04 01:36

Når jeg prøver at starte Word fra Office Pro 2003DK, så kommer der en
installation meddelelse ved Norton Antivirus !! trykker jeg "ok" 3 gange
starte Word og alt virker perfekt, også alt Norton 2005.

Nogen der har en ide til hvad og hvorfor det sker, kan man gøre noget ved
det ?

Har haft installeret om uden at det hjalp.

Se billede af fejlen i news:dk.binaer under samme subj.

X-fut til dk.edb.programpakker.ms-office og dk.edb.sikkerhed.virus, svar
havner i news:dk.edb.programpakker.ms-office

--
*** skift notvalid ud med dk så virker mailen ***

Fra : Torben

Dato : 28-10-04 09:13

"Troja" <hotSLETTES@SLETTES_OGSÅcool.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> starte Word og alt virker perfekt, også alt Norton 2005.
>
> Nogen der har en ide til hvad og hvorfor det sker, kan man gøre noget ved

Har du flyttet på gruppen Norton Antivirus fra "Start menuen"??
Jeg havde flyttet den videre ud i en mappe der hed Egne Programmer, men det
ville den ikke leve med.
Den skulle ligge ude for sig selv i oversigten...
Håber det er til at forstå hvad jeg mener...
Ellers er løsningen her fra Symantec's egen hjemmeside (Engelsk)
Det er afsnittet hvor der pointeres hvor genvejene SKAL ligge for at norton
kan finde ud af det!

/Torben

Fra : KH

Dato : 28-10-04 09:32

Hold kæft hvor er det latterligt. Jeg havde samme problem og ja jeg havde
flyttet mappen for at gøre det mere overskueligt. Nu er den flyttet tilbage
og problemet er væk. Takker mange gange!!

Klaus Høngaard
Klaus@FJERNHoengaard.dk

Fra : Troja

Dato : 28-10-04 15:52

KH tastede følgende

> Hold kæft hvor er det latterligt. Jeg havde samme problem og ja jeg
> havde flyttet mappen for at gøre det mere overskueligt. Nu er den
> flyttet tilbage og problemet er væk. Takker mange gange!!

Vil du ikke være venlig at poste de mapper/ikoner til mig, jeg har slettet
dem

--
*** skift notvalid ud med dk så virker mailen ***

Fra : Torben

Dato : 28-10-04 16:47

> Vil du ikke være venlig at poste de mapper/ikoner til mig, jeg har slettet
> dem

Slet norton og alt hvad der har med Symantec (live update og lign) og
geninstaller, og lad så være med at flytte på den norton mappe som bliver
lagt i start-menuen.

Den løsning virkede for mig og burde også virke for dig...

Fra : Troja

Dato : 28-10-04 19:11

Torben tastede følgende

> [...]
> bliver lagt i start-menuen.
>
> Den løsning virkede for mig og burde også virke for dig...

Det blev oxo enden på det

Det er da et totalt flob fra Norton's side... vil man ændre på ikoner skal
man lave dem som man vil og så lave den "originale" Norton mappe som skjult

Fra : KH

Dato : 28-10-04 16:47

De er sendt til hotSLETTES@SLETTES_OGSÅcool.dk - det der skulle slettes!!

Klaus Høngaard
Klaus@FJERNHoengaard.dk

Fra : Troja

Dato : 28-10-04 19:11

KH tastede følgende

> De er sendt til hotSLETTES@SLETTES_OGSÅcool.dk - det der skulle
> slettes!!

Takker men måtte den tunge vej da det ikke virkede