Powerpoint, flere slides til samme lyd-fil
Fra : Brian R. Jensen

Dato : 26-10-04 11:59

Jeg er ved at lave en præsentation hvor billeder og lyd høre sammen parvis.

Det er ikke noget problem at få en lyd-fil til at passe til et billede, men
nu er jeg nødt til at vise flere billeder til samme lyd-fil og det kan jeg
ikke se en løsning på, er der en der har et bud?

/Brian
Powerpoint 2003

Fra : Jan Kronsell

Dato : 26-10-04 13:00

"Brian R. Jensen" <brjensen@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> nu er jeg nødt til at vise flere billeder til samme lyd-fil og det kan jeg
> ikke se en løsning på, er der en der har et bud?

Indsæt dit lydfilsdslink. Højreklik på ikonet og vælg Brugerdefineret
animation.

Vælg Effekt ogangiv hvor mange dias der skal vises før lyden stoppes.

Løsning fra PP 2002.

Jan

Fra : Brian R. Jensen

Dato : 26-10-04 13:17

"Jan Kronsell" <kronsell(removebeforesend)@adslhome.dk> skrev i en
meddelelse news:417e3c2b$0$243$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> Indsæt dit lydfilsdslink. Højreklik på ikonet og vælg Brugerdefineret
> animation.
>
> Vælg Effekt ogangiv hvor mange dias der skal vises før lyden stoppes.

Super, tak for hjælpen

> Løsning fra PP 2002.

Det virker også i en PP 2003 UK :)

/Brian