Nedlukning af pc med Outlook XP
Fra : Ukendt

Dato : 10-10-04 12:12

Har kørt med Office 2003 i et stykke tid, med blev super-træt af, at jeg i
Outlook ikke kunne beholde alle mine outlook-genveje i venstreside, når jeg
manøvrere rundt.

Nåmen, i Outlook Xp er det træls, at pc'en ikke lukker ned, når jeg be'r den
om det, blot fordi outlook er minimeret til tray (via en reg.nøgle). Findes
der ikke en patch, som kan fixe det - atlså så outlook bare lukkes
automatisk, når pc'en lukker ned?

Kh. John

Fra : Søren Blom

Dato : 10-10-04 14:05

"John Quist" <john.quist'snabelA'.stofanet.dk> skrev
> Har kørt med Office 2003 i et stykke tid, med blev super-træt af, at jeg i
> Outlook ikke kunne beholde alle mine outlook-genveje i venstreside, når
> jeg manøvrere rundt.

Det kan det sku da også, du skal bare under Vis, angive had der skal vises
på skærmen.

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Calle.

Dato : 10-10-04 13:47

John Quist wrote:
> [...]
> reg.nøgle). Findes der ikke en patch, som kan fixe det - atlså så
> outlook bare lukkes automatisk, når pc'en lukker ned?

hvorfor har du gjort det via en reg. nøgle. den ligger sig da automatisk i
trayen. Hvis det er for at få den væk ned på bjælken, så er det bare at
højreklikke på trayikonet og vælge "skjul når minimeret. Så er der ingen
problemer med at lukke XP selvom outlook er åben
--
Calle.

Fra : Ukendt

Dato : 11-10-04 22:40

Ja - dette trick virker med Otlook 2003, men i min Outlook XP sker der
absolut intet, når jeg højreklikker på tray-ikonet.

Kh. John