Fra og BCC knapperne i outlook 2003
Fra : Brizz

Dato : 03-10-04 09:08

Hvor er det jeg finder ovennævnte knapper så de står fremme når man skriver
mail. Kan ikke huske hvordan

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk

Fra : Søren Blom

Dato : 03-10-04 11:30

"Brizz" <nogen@microsoft.com> skrev
> Hvor er det jeg finder ovennævnte knapper så de står fremme når man
> skriver
> mail. Kan ikke huske hvordan

Den kommer først frem det øjeblik du starter en ny mail op, trykker på til
knappen og så i den efterfølgende boks putter modtager ind i Bcc feltet

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Brizz

Dato : 03-10-04 11:48

> Den kommer først frem det øjeblik du starter en ny mail op, trykker på til
> knappen og så i den efterfølgende boks putter modtager ind i Bcc feltet

Nej de kan også stå fremme når man vil skrive en ny mail

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk

Fra : Jan Kronsell

Dato : 03-10-04 15:43

"Brizz" <nogen@microsoft.com> skrev i en meddelelse

> Nej de kan også stå fremme når man vil skrive en ny mail

Hvilket program?

Jan

Fra : Søren Blom

Dato : 03-10-04 18:30

"Jan Kronsell" <kronsell(removebeforesend)@adslhome.dk> skrev

> Hvilket program?

Prøv lige at læs overskriften på tråden.

Fra : Else Holm

Dato : 03-10-04 19:29

> "Jan Kronsell" <kronsell(removebeforesend)@adslhome.dk> skrev

> Prøv lige at læs overskriften på tråden.

I Outlook 2000 finder du den på følgende måde: Åbn en ny mail > Vis >
Bcc-felt - det kunne da være, at det er det samme i Outlook 2003.

--
Else

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 04-10-04 20:25

On Sun, 3 Oct 2004 10:07:49 +0200, "Brizz" <nogen@microsoft.com>
wrote:

> Hvor er det jeg finder ovennævnte knapper så de står fremme når man skriver
> mail. Kan ikke huske hvordan

Ctrl+N for en ny mail, Alt+V for View-menuen, og så I for From
field og B for BCC field.

-A

Fra : Brizz

Dato : 06-10-04 20:27

> Ctrl+N for en ny mail, Alt+V for View-menuen, og så I for From
> field og B for BCC field.

Det går ikke på den danske version.
Kan ikke finde dem nogen steder

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk

Fra : Calle.

Dato : 07-10-04 01:05

Brizz wrote:
> Hvor er det jeg finder ovennævnte knapper så de står fremme når man
> skriver mail. Kan ikke huske hvordan

tryk på den lille pil ved knappen indstillinger, så kan du krydse dem af til
at komme fre hver gang
--
Calle.

Fra : Brizz

Dato : 07-10-04 14:41

> tryk på den lille pil ved knappen indstillinger, så kan du krydse dem af
til
> at komme fre hver gang

Den forstår jeg ikke helt... lidt udpenslet tak

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk

Fra : Jan Kronsell

Dato : 07-10-04 16:17

Hej Brizz

"Brizz" <nogen@microsoft.com> wrote in message
> Hvor er det jeg finder ovennævnte knapper så de står fremme når man
> skriver
> mail. Kan ikke huske hvordan

Start en ny mail.

I værktøjslinien E-mail klikker du på knappen Indstillinger (eller rette på
puilen til højre for). Så kan du vælge Bcc og Fra ruderne til.

Hilsen
Jan

Fra : Brizz

Dato : 07-10-04 19:12

> I værktøjslinien E-mail klikker du på knappen Indstillinger (eller rette

> puilen til højre for). Så kan du vælge Bcc og Fra ruderne til.

Damn var det så nemt...
Takker og bukker

Mvh Brian
---