Nyhedsgrupper i Outlook 2003?
Fra : Mugge

Dato : 28-09-04 21:45

Hej, har lidt problemer at fastholde nyhedsgrupper i Outlook 2003, nogen der
et råd?

mvh Mugge

Fra : Ukendt

Dato : 28-09-04 21:56

Den 28-09-2004 22:45 skriblede Mugge:
> Hej, har lidt problemer at fastholde nyhedsgrupper i Outlook 2003, nogen der
> et råd?

Kun (et dårligt) et; brug en anden newsreader...

--
Hilsen / Regards
- Søren Løbner

Fra : Basil

Dato : 28-09-04 22:03

Mugge wrote:
> Hej, har lidt problemer at fastholde nyhedsgrupper i Outlook 2003, nogen
der
> et råd?
>
> mvh Mugge

Kan man det ?
Hvordan ?
Kai

Fra : Calle.

Dato : 29-09-04 05:29

Mugge wrote:
> Hej, har lidt problemer at fastholde nyhedsgrupper i Outlook 2003,
> nogen der et råd?

Hvordan læser du nyhedsgrupper i outlook 2003???

--
Calle.

Fra : Bjarne Christensen

Dato : 29-09-04 08:25

> Hvordan læser du nyhedsgrupper i outlook 2003???
> Calle.

Det gør han heller ikke det er bare noget han tror
Det er i express selv om han har sat outlook som newsreader
Bjarne

Fra : Ukendt

Dato : 29-09-04 13:52

Den 29-09-2004 09:25 skriblede Bjarne Christensen:

> Det gør han heller ikke det er bare noget han tror
> Det er i express selv om han har sat outlook som newsreader

Mozillas Thunderbird, er helt fantastisk... synes jeg :)

--
Hilsen / Regards
- Søren Løbner

Fra : Calle.

Dato : 29-09-04 17:39

Bjarne Christensen wrote:

> Det gør han heller ikke det er bare noget han tror
> Det er i express selv om han har sat outlook som newsreader
> Bjarne

Ja, det er jo det. Godtnok kan man lave en knap der hedder nyheder i 2003,
men den åbner jo OE som du skriver

--
Calle.