Outlook2003 visning som 2000 ?
Fra : Basil

Dato : 24-09-04 15:39

Jeg er så uheldig at jeg er nødt til at bruge OL2003.
Den brugerflade der er på det kan jeg simpelthen ikke vende mig til.
Kan man slå noget klassisk visning til, så det f. eks ser ud som på OL2000 ?
PFT.
Kai

Fra : Dennis Lange

Dato : 24-09-04 16:36

Basil wrote:
> [...]
> Den brugerflade der er på det kan jeg simpelthen ikke vende mig til.
> Kan man slå noget klassisk visning til, så det f. eks ser ud som på

Hvad er det helt konkret du ikke kan vende dig til?

Hvis det er placeringen af læseruden, kan du ændre det vis>læserude
--
Mvh.
Dennis Lange

- Brugte fagbøger: www.pensum.dk www.bogbiz.dk

Fra : Basil

Dato : 24-09-04 16:44

"Dennis Lange" <dblng3@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvad er det helt konkret du ikke kan vende dig til?
>
> Hvis det er placeringen af læseruden, kan du ændre det vis>læserude
> [...]

Det med at jeg ikke kan se indbakken når jeg står i kalender irriterer mig
grænseløst.
At jeg skal ned og klikke kalende, mail osv, og op og klikke rundt i mine
forskellige indbakke og på den måde skulle fare rundt med musen er meget
irriterende.
Det mangler totalt overskuelighed.
Nu har jeg brugt det i et par måneder, og er ved at kapitulere, overvejer
helt at bruge Opera eller lign. tilsvarende program.
Klassisk visning, findes det ?
kai

Fra : Basil

Dato : 25-09-04 08:21

"Basil" <kuntaNO@SPAMstarmail.co.za> skrev i en meddelelse
> [...]
> Den brugerflade der er på det kan jeg simpelthen ikke vende mig til.
> Kan man slå noget klassisk visning til, så det f. eks ser ud som på OL2000

Jeg har også et andet problem
Hver gang jeg klikker på et link fra en mail åbner den linket i en ny
explorer.
Da jeg modtager mange mails fra et forum om nye meddelelser i trådene så får
jeg let 5-10 explorere åbnet, hvilket også er ganske irriterende.
Kan jeg slå det fra, så den genbruger den explorer der er åben (som O2000
gør).
Kai

Fra : Torben

Dato : 28-10-04 09:20

> [...]
> jeg let 5-10 explorere åbnet, hvilket også er ganske irriterende.
> Kan jeg slå det fra, så den genbruger den explorer der er åben (som O2000

Det lyder som et internet explorer indstillingsproblem i mine ører...
Funktioner -> Internetindstillinger -> Avanceret
scroll ned til den der hedder Genbrug vinduer til start af genveje
Er den markeret? Ellers skal den være det...

Håber det virker - det var da en mulighed

/Torben

Fra : Basil

Dato : 28-10-04 14:56

Torben wrote:

> [...]
> Er den markeret? Ellers skal den være det...
>
> Håber det virker - det var da en mulighed

Jepper, den har hele tiden været markeret.
Det virker fint fra f.eks. Copernic Agent.
Kai

Fra : Basil

Dato : 29-09-04 16:19

Basil wrote:
> [...]
> Den brugerflade der er på det kan jeg simpelthen ikke vende mig til.
> Kan man slå noget klassisk visning til, så det f. eks ser ud som på OL2000

Er der virkelig ingen der kan hjælpe mig her ?
Kai