Outlook 2000: Gemme adresser ved besvarels~
Fra : Hans Pedersen

Dato : 12-01-01 15:37

Er det muligt at gemme adresser, man besvarer til i Outlook 2k ligesom
det er muligt i Outlook Express?

Hans Pedersen
http://hanspedersen.dk
ICQ: 9178476

Fra : Per Andersen

Dato : 12-01-01 19:31

Jo, det er samme princip. Dog gemt godt inde i indstillingsfanerne -
jeg husker ikke lige hvilken, men den er der.

--
Venlig hilsen
Per Andersen

Fra : Lars Klintholm

Dato : 12-01-01 21:59

"Hans Pedersen" <nyhedsgrupper@esenet.dk> skrev i en meddelelse news:3a5f1655.1727658@news.image.dk...
> Er det muligt at gemme adresser, man besvarer til i Outlook 2k ligesom
> det er muligt i Outlook Express?

Funktioner, Indstillinger, fanen Indstillinger, knappen E-mailindstillinger.
Nederst er den: Anbring automatisk de personer jeg svarer i .............

Men hvis du kører mod Exchangeserver er der ikke denne mulighed.

--
mvh Lars