Hjælp med forskel mellem Firefox og Intern~
Fra : Lasse Madsen

Dato : 01-10-04 16:26

Hej NG

Jeg er næsten færdig med at rette min CSS, men jeg vil gerne have
den øverste div, jeg har kaldt for links til at gå helt hen, som
den gør i IE, men det vil den ikke.
Er der nogen derude, der ved, hvordan jeg laver det?
Hvis der er, hvordan gør jeg det så?

Håber på svar hurtigst muligt, da jeg ikke selv kan se fejlen i
min CSS-fejlen

Min hjemmeside ligger her:
http://the87boy.users.whitehat.dk
Min CSS-fil:
http://the87boy.users.whitehat.dk/standard.css

Ps. siden validerer, så det kan ikke være det

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Ukendt

Dato : 01-10-04 17:21

"Lasse Madsen" <Lasse@nospam.hippie.dk> skrev i en meddelelse

> Håber på svar hurtigst muligt, da jeg ikke selv kan se fejlen i
> [...]

Jeg kan ikke kalde dit stylesheet - får bare et tomt dokument !

--
Jesper Frandsen
http://www.9am.dk/

Fra : Lasse Madsen

Dato : 01-10-04 21:45

Jesper Frandsen wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> Jeg kan ikke kalde dit stylesheet - får bare et tomt dokument !

Det lyder ret mærkeligt, men jeg fik problemet løst vha. det andet
tip, der blev postet

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 01-10-04 20:09

Lasse Madsen skrev:

>Jeg er næsten færdig med at rette min CSS, men jeg vil gerne have
>den øverste div, jeg har kaldt for links til at gå helt hen, som
>den gør i IE, men det vil den ikke.

Hmm - hos mig fylder den grå boks hele sidens bredde i Opera 7.54
og Mozilla 1.8a4, men ikke I IE 6.

Prøv at sætte
margin: 0
padding: 0
på din body
--
Knud

Fra : Lasse Madsen

Dato : 01-10-04 21:51

Knud Gert Ellentoft wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> Hmm - hos mig fylder den grå boks hele sidens bredde i Opera 7.54
> og Mozilla 1.8a4, men ikke I IE 6.

Det var mig, der skrev forkert

> Prøv at sætte
> margin: 0
> padding: 0
> på din body

Du forstod heldigvis, hvad jeg mente, så jeg takker mange gange for
hjælpen, og har kun tilbage at sige, at det virkede