Hjælp er der ikke en
Fra : Niels Poulsen

Dato : 20-09-04 00:01

Jeg har brug for hjælp er der ikke en en der kan fortælle hvor man kan
kopier en gæstebog eller skriven en i html koder som sender en mail lige
i min postkasse når man trykke på "send"

mvh
Niels

Hakuna matata ! » En rejse på 1000 mill begynnder med det første skridt«
Hakuna matata ! » Er de klogste ord kloger ind du tror«

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 20-09-04 01:09

Niels Poulsen skrev:

>Jeg har brug for hjælp er der ikke en en der kan fortælle hvor man kan
>kopier en gæstebog eller skriven en i html koder som sender en mail lige
>i min postkasse når man trykke på "send"

Du kan ikke lave en gæstebog kun i html, der skal noget
serverside til asp eller php efter hvad du har mulighed for på
dit webhotel.

news:dk.edb.internet.webdesign.serverside.asp eller

Vil du bruge en ekstern, så kan http://zip.dk/gaeste/ stærkt
anbefales.
--
Knud

Fra : Niels Poulsen

Dato : 20-09-04 21:43

Knud Gert Ellentoft <ellentoft@mail.tele.invalid> wrote:

> [...]
> dit webhotel.
>
> news:dk.edb.internet.webdesign.serverside.asp eller

Jeg har ebdnu et spørsmål kan man frinde et chat-romm som er gratis for
det rummer web hotelet ikke muligheder for.
Men rigtig mange tak for tipset

mvh
Niels

Fra : Claus Jacobsen

Dato : 21-09-04 14:11

Niels Poulsen wrote:

> Jeg har ebdnu et spørsmål kan man frinde et chat-romm som er gratis for
> det rummer web hotelet ikke muligheder for.
> [...]

Det kommer helt og holdent an på hvad du har adgang til. Har du adgang
til ASP eller PHP? Et godt sted at lede er på www.hotscripts.com
Her kan du gå ind i de forskellige sprogkategorier (asp, php,
javascripts etc.) og ind under Scripts and components. Så er der en
pokkers masse kategorier med alle mulige programmer og kodestykker i og
mange af dem er gratis.

Claus