Gammel Printer og Twain-source
Fra : Malene Nørgaard

Dato : 11-01-01 15:34

Hej
Her er tale om en gammel Canon LBD+4 printer, selvom opsætningen er korrekt,
bliver der ikke altid skrevet ud fra den ønskede bakke, selvom brugeren
påstår at der aldrig er noget galt, når han skriver ud fra Outlook, det er
kun i de andre officeprogrammer det er galt.?????
Hvis man feks sidder med et program som feks AdobePhotoshop, og vil scanne,
så vælger man: filer-import- og så kan man vælge en twain.dl source, eller
man kan ligefrem vælge navnet på den scanner som man vil scanne på, men
hvordan er det lige at man får det tilføjet????
Hov, det sidste var vist ikke lige et direkte officepakke spørgsmål, hvor
skulle jeg stille det ???

MVH
Malene

Fra : Per Andersen

Dato : 11-01-01 20:13

1: Mht. til printeren er det let at koble en makro ind til at dirigere
mellem de eksisterende bakker.
2: Prøv at gå ind på denne adresse:
http://www.hp.com/cposupport/scanners/software/sj404en.exe.html

Der kan du hente to ting: En liste der hedder noget i retning af Support
for MS Office programs & HP Scanners, og den dertilhørende *.exe fil.

Begge er gratis, og jeg kan ikke garantere for noget. Men måske har jeg
misforstået problemet.

Du kan nemlig scanne fra de fleste billedprogrammer, og programmet er
som regel klar over, hvilken scanner, der er installeret, og vælger selv
den fornødne Twainfil. Det gælder i hvert fald PhotoDraw, Imaging,
PaintShopPro, PhotoEditor, MsPaint m. fl. Jeg kan ikke tro, at Adobe
mangler en indstilling, der bare hedder Scan

--
Venlig hilsen
Per Andersen

Fra : Malene Nørgaard