Hej.
Jeg har lige været i kontakt med TELE2 support hvor jeg forelagde
supporteren mit problem som består i at jeg mister forbindelsen til nettet
d. 25/10 kl 18.44 var min forbindelse nede i ca 5 minutter d. 27/10 kl 23.20
var den nede i ca 3 minutter disse to tidspunkter er de eneste som jeg har
skrevet ned men jeg har utallige udfald på min linie bla. når jeg feks
spiller og bruger teamspeak så mister jeg forbindelsen til spillet i ca
10-30 sec det samme gør jeg med teamspeak.
Supporteren sagde han ikke kunne forholde sig til det pga. jeg brugte router
og sagde at det var opsætningen i routeren
jeg har udskiftet routeren for ca 2 mdr siden da jeg oplevede samme problem
og tele2 support mente det var routeren, det er en anden type router end den
første, den jeg bruger nu er en D-Link DI-604 er der nogle trix til
opsætningen af denne router.
Jeg blev bedt om af supporteren at pille routeren fra og connecte direkte
til adsl modemet så mente han problemerne forsvandt, som han sagde alle dem
som har lignende problemer er dårlig eller forkert konfiguration af routeren
kan nogle bekræfte/ afkræfte dette.
Forøvrigt sagde samme supporter at han ikke kunne forholde sig til dem eller
det som skrives feks. her i nyhedsgrupperne om samme problem
Venlig Hilsen
Jan Larsen