Browser
stl_s 3840
arlet 2470
Q: Save picture as...untitled.bmp
Fra : Flemming [2860]

Dato : 27-10-04 19:48

Noget underligt er sket.
Internet Explorer Version 6.0.2900.xpsp_rtm
Periodisk vælger min Browser at gemme billeder som bmp.

Jeg gør som jeg altid har gjort:
højreklikker på et billede, vælger "Save picture as..."
og den kommer op og foreslår
"untitled.bmp"

Jeg er periodisk heldig og få det sm et jpg - og jeg har tjekket at det IKKE
er et BMP der er på siden :)

Der er intet system i om det er Giffer, jpg's eller png's
Alt på min XP pro sp2 maskine er Up to date jvf. Windows Update

Nogle der kan hjælpe ?

Flemming

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 27-10-04 20:21