forkert visning af mailsiden i TDC-online
Fra : Jesper Olsen

Dato : 19-10-04 23:26

Når jeg klikker på MAIL i min personlige side på TDC-online, viser MIE 6.0
kun den store ramme til højre, men ikke menu-rækken foroven eller
menu-kolonnen til venstre. Font'ene og formateringen ser helt anderledes
ud - nærmest "DOS"-agtig.
Nogen der har en god ide?

/Jesper

Fra : Torben

Dato : 20-10-04 13:55

"Jesper Olsen" <jesper.b@olsen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kun den store ramme til højre, men ikke menu-rækken foroven eller
> menu-kolonnen til venstre. Font'ene og formateringen ser helt

Du skulle vel aldrig køre med norton firewall ?.
--
Mvh Torben

Fra : Jesper Olsen

Dato : 21-10-04 13:08

> Du skulle vel aldrig køre med norton firewall ?.
> --
> Mvh Torben

Jo, det gør jeg - men det gør ingen forskel om den er aktiveret eller
deaktiveret. Desværre

Vh Jesper

Fra : Torben

Dato : 21-10-04 14:27

> Jo, det gør jeg - men det gør ingen forskel om den er aktiveret eller
> deaktiveret. Desværre

Hvilke udgave ?

Prøv at deaktivere den, og kør en oprydning slet cokies, midlertidige
internetfiler m.m.
og prøv så TDC igen. brug eventuelt Xp egen firewall imens.
--
Mvh Torben

Fra : Jesper Olsen

Dato : 21-10-04 21:38

> [...]
> internetfiler m.m.
> og prøv så TDC igen. brug eventuelt Xp egen firewall imens.

Jeg har sådan set været den vej omkring. Kørt Ad-Aware, slettet cookies,
fjernet temp. internetfiler, deaktiveret Norton (security 2003).
Ingen bedring. De øvrige maskiner i huset viser alle TDC-online's side
korrekt - bare ikke denne ene. De er konfigureret efter samme principper. XP
og Norton.

Vh Jesper

Fra : Torben

Dato : 22-10-04 06:42

> [...]
> Ingen bedring. De øvrige maskiner i huset viser alle TDC-online's side
> korrekt - bare ikke denne ene. De er konfigureret efter samme

Hmm, ovenstående virkede hos mig, så har jeg desværre ikke flere bud.
--
Mvh Torben

Fra : Jesper Olsen

Dato : 22-10-04 22:55

> Hmm, ovenstående virkede hos mig, så har jeg desværre ikke flere bud.
> --
> Mvh Torben

Torben, jeg synes lige du skal vide, at siden nu af uransagelige grunde
vises korrekt. Det er muligt at ovennænte procedurer først har haft virkning
efter min kone har rebootet maskinen (hun plejer normalt kun at lukke den
til standby-tilstand).
Tak for indsatsen.

/Jesper

Fra : Torben

Dato : 23-10-04 08:22

> [...]
> virkning
> efter min kone har rebootet maskinen (hun plejer normalt kun at lukke

Velbekomme, Ja det burde også virke.

Men der er store muligheder for det kommer igen , jeg mener det er enten
annonce eller popupsblokering der gør det. det kan du jo finde ud af, og
så slå det fra.
--
Mvh Torben

Fra : Jesper Olsen

Dato : 23-10-04 16:43

> [...]

> Men der er store muligheder for det kommer igen , jeg mener det er enten
> annonce eller popupsblokering der gør det. det kan du jo finde ud af, og

Så sandt som sagt.
Min egen maskine har nu grotesk nok fået samme problem. Og jeg kan ikke
umiddelbart løse det. Jeg har forsøgt alt det, der blev omtalt - incl. total
Norton deaktivereing (med annonce og popupsblokering ). Træls.

/Jesper

Fra : Torben

Dato : 23-10-04 16:58

> [...]
> total
> Norton deaktivereing (med annonce og popupsblokering ). Træls.

Jo du skal deativere norton, slette alt det som står længere oppe i
tråden, slå annonce og popup fra , genstart, du kan også gå længere ind
i norton og tillade coickies på tdcs sider, men jeg gad ikke rode med
det så skiftede til norton 2004 der er en web-assistent hvor man kan
tillade annoncer og popup på den side man er på.
--
Mvh Torben

Fra : Jesper Olsen

Dato : 23-10-04 21:19

> [...]
> det så skiftede til norton 2004 der er en web-assistent hvor man kan
> tillade annoncer og popup på den side man er på.

Jeg syntes, at jeg havde prøvet den procedure, men jeg gjorde det igen og
det virkede. Jeg har faktisk Norton 2004 på min egen maskine, så jeg vil
lige se lidt på konfigureringsmulighederne.
Tak igen.

Vh Jesper

Fra : Torben

Dato : 24-10-04 07:58

> [...]
> vil
> lige se lidt på konfigureringsmulighederne.

I 2004, Åben internet xeplorer så kommer web- assistent til syne oppe i
højre hjørne, der kan du fjerne flueben for den side du ser på, så har
du ikke problemer på den side mere.
--
Mvh Torben