Måske OT, Yahoo som irritationemoment ved ~
Fra : Heidi, Miver og Mull~

Dato : 14-10-04 21:49

Hvordan slipper jeg af med Yahoo? Altså når jeg skriver f.eks.
summerbird.dk, så springer Yahoo frem og fortæller mig at den side ikke
findes.....(den hedder www.summerbird.dk)
Men hvorfor kommer Yahoo (det plejer den ikke) og hvordan kommer jeg af med
den?
Jeg har gendannet standarder i Avanceret men det virker ikke på det, som jeg
elleres håbede

hilsen en Yahoo-allergiker :o, der håber at have "ramt" denb rigtige gruppe
:)

--
Hilsen Heidi, Miver og Mulle's mor
http://chocolade.dk

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 14-10-04 22:52

Heidi, Miver og Mulle's mor skrev:

> Hvordan slipper jeg af med Yahoo? Altså når jeg skriver f.eks.
> summerbird.dk, så springer Yahoo frem og fortæller mig at den
> side ikke findes.....(den hedder www.summerbird.dk)

Du har ikke fortalt hvilken browser du benytter - men jeg gætter på
et det er Internet Explorer.

Formentlig har du fået noget spyware ind på maskinen.

Du kan se hvordan man slipper af med det her:

   <http://spywarefri.dk/>
--
Jens Gyldenkærne Clausen