hitcount.dk og Firefox/Mozilla
Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 14-10-04 11:54

Hej gruppe. Jeg kan se at siden www.hitcount.dk ikke er ret glad for
Firefox eller Mozilla. Siden indeholder et javascript der viderestiller
til en statistikside - men der der er fejl i javascriptet, bliver
browseren stående på en "død" side, med helt sort skærm.

Jeg har skrevet til firmaet med en detaljeret fejlmeddelelse (bl.a. med
fejlmeldinger fra javascriptkonsollen og livehttpheaders), men jeg vil
gerne høre om nogen vil teste siden i andre udgaver af Mozilla/Firefox
end jeg selv har adgang til.

Jeg har forsøgt med Mozilla 1.8a4 og Firefox 1.0PR - begge med samme
resultat. I Firebird 0.7 kan man bedre se siden, men den bliver aldrig
færdig med at loade det hele - i statuslinjen kan man se beskederne
Waiting for hitcount.dk / Transferring data from hitcount.dk veksle med
høj hastighed i en uendelighed.

Andet spørgsmål - jeg blev opmærksom på hitcount.dk via en anden side:
<http://www.ergo-partner.dk/default.asp>. Den bruger hitcount.dk som
statistik, og man får præcis samme fejl/problem med Firefox og Mozilla
her. I første omgang regnede jeg så med at det var et generelt problem
med hitcount-systemet, men hvis jeg tjekker deres referenceliste
(<http://hitcount.dk/Referencer.asp?topButton=topButton04>), kan jeg se
at de sider der er listet der virker fint nok (mht. denne fejl) i
Firefox og Mozilla.

Hvis der er nogen der kender til flere sites der benytter hitcount.dk og
fejler i Firefox/Mozilla hører jeg gerne om dem.

--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Morten Lehrmann

Dato : 14-10-04 18:41

Jens Gyldenkærne Clausen wrote:
> [...]
> fejlmeldinger fra javascriptkonsollen og livehttpheaders), men jeg vil
> gerne høre om nogen vil teste siden i andre udgaver af Mozilla/Firefox

Har prøvet i Firefox 0.9.1 for Linux og Firefox 0.8 på Max OS X. Begge
steder får jeg omtrent samme reaktion som dig. Jeg kan dog nå at se
indholdet på siden kortvarigt, så forsvinder det - og erstattet af en
blankt side.

Mvh
Morten

--
http://lehr.dk

Fra : Anders Lund

Dato : 15-10-04 06:27

Morten Lehrmann wrote:
> Har prøvet i Firefox 0.9.1 for Linux og Firefox 0.8 på Max OS X. Begge
> steder får jeg omtrent samme reaktion som dig. Jeg kan dog nå at se

WinXP SP2, Firefox 1.0 - sort skærm ved det første link og hvid ved det
andet.

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk