Browser
stl_s 3840
arlet 2470
Explore gået død?
Fra : Steen

Dato : 13-10-04 23:04

Efter at have instal. de seneste opdateringer til XP i dag, er min Explore
helt død.
Outlook Express virker fint, jeg kan modtage og sende post helt fint, men
jeg kan ikke komme på nettet ?
/Steen

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 13-10-04 23:09

Steen skrev:

> Efter at have instal. de seneste opdateringer til XP i dag, er
> min Explore helt død.

1: Prøv at slette temporære internetfiler (det løser mange
problemer)

2: Prøv at genstarte computeren.
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Thomas Gade

Dato : 13-10-04 23:25

"Steen" <steen.nissen@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> helt død.
> Outlook Express virker fint, jeg kan modtage og sende post helt fint, men

Havde selv samme problem i går. Efter jeg havde installeret opdateringerne
blev IE blokeret i min firewall.

Mvh
Thomas