ie 6 prb.
Fra : Peter Hansson

Dato : 08-10-04 14:53

jeg har et stort prb. når jeg klikker på et link i ie explore vil den ikke
åbne den nye side eller jo men den er helt blank. har prøvet alt også at
læse på microsofts hjemme side. men er ikke blevet klogere. jeg har ikke en
xp cd, får der fulgte 3 cd,er med fra amitech hvor jeg købte min pc, og xp
ligger åbenbart på alle 3 tror jeg , nogen der kan hjælpe????

Fra : Ken Mehlbye

Dato : 20-10-04 14:06

Peter Hansson wrote:
> [...]
> xp cd, får der fulgte 3 cd,er med fra amitech hvor jeg købte min pc, og xp
> ligger åbenbart på alle 3 tror jeg , nogen der kan hjælpe????

Har samme problem. Vil gerne vide hvis der kommer en løsning.

Ken

Fra : Pittbull

Dato : 22-10-04 01:48

Ken Mehlbye wrote:

> Har samme problem. Vil gerne vide hvis der kommer en løsning.
>
> Ken

Skriv i Kør:

regsvr32.exe urlmon.dll

og tryk <enter>

Herefter kommer en besked om at dll filen er registreret korrekt.

Man skal gøre det på følgende filer også og så virker det

   Shdocvw.dll
   Shell32.dll
   Oleaut32.dll
   Actxprxy.dll
   Mshtml.dll

MVH.

Ken

Fra : Ukendt

Dato : 01-11-04 09:48

"Pittbull" <pittbull@nospam.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Herefter kommer en besked om at dll filen er registreret korrekt.
>
> Man skal gøre det på følgende filer også og så virker det

Jeg får en fejlmelding på denne fil, kører Win98, ie6sp2

> Oleaut32.dll
> Actxprxy.dll
> Mshtml.dll

Ellers registreres alle de andre fint...

Mvh

Carsten, Østerbro