FireFox + ThunderBird på dansk?
Fra : Jesper Stocholm

Dato : 08-10-04 09:06

Jeg kunne godt tænke mig at installere FireFox og ThunderBird på min
kærestes brors PC. Men ... det er nødvendigt, at programmerne er på dansk.

Hvilke af de seneste versioner af ovenstående findes der danske sprogpakker
til - og hvor kan disse pakker hentes henne?

--
Jesper Stocholm http://stocholm.dk

Programmer's code comment:
//It probably makes more sense when you're stoned.

Fra : Morten Bowman

Dato : 08-10-04 09:21

On 08 Oct 2004 08:06:07 GMT, Jesper Stocholm <j@stocholm.invalid> wrote:

> [...]
>
>Hvilke af de seneste versioner af ovenstående findes der danske sprogpakker
>til - og hvor kan disse pakker hentes henne?

Firefox: http://www.greyparrots.tuknet.dk/firefox/pack.html
Thunderbird er endnu ikke oversat til dansk

--
Morten Bowman
newssnabelabowmanpunktumdk

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 08-10-04 10:22

Morten Bowman wrote:

> Firefox: http://www.greyparrots.tuknet.dk/firefox/pack.html

Ok - er der nogen deadline på, hvornår sprogpakken til FireFox 1.0 kommer
på dansk?

> Thunderbird er endnu ikke oversat til dansk

Ok - dvs min eneste mulighed pt. er at installere Mozilla på maskinen?

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 08-10-04 10:35

Jesper Stocholm skrev:

> Ok - er der nogen deadline på, hvornår sprogpakken til FireFox
> 1.0 kommer på dansk?

Hvis jeg husker en tidligere tråd korrekt, kommer der næppe noget
før den færdige 1.0-udgave er på banen (planlagt udsendelse 9.
november).
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Søren Christensen

Dato : 08-10-04 15:17

Jens Gyldenkærne Clausen wrote:

> Hvis jeg husker en tidligere tråd korrekt, kommer der næppe noget
> før den færdige 1.0-udgave er på banen (planlagt udsendelse 9.
> november).

Der er endnu ikke string freeze på Firefox, men vi er gået igang med at
oversætte alligevel, da udviklerne har lovet at gøre deres yderste for
at begrænse mængden af nye strings. Thunderbird oversættelsen har vi
også sat en mand på, men jeg kan desværre ikke give nogle datoer endnu.

Hilsen
Søren Christensen
Det danske firefox team.

Fra : Jørn Lund Rasmussen

Dato : 19-11-04 14:42

Søren Christensen wrote:

> [...]
> at begrænse mængden af nye strings. Thunderbird oversættelsen har vi
> også sat en mand på, men jeg kan desværre ikke give nogle datoer endnu.

Nu er den danske version af Firefox 1.0 til download
Mvh Jørn

Fra : Thore

Dato : 19-11-04 16:53

>Nu er den danske version af Firefox 1.0 til download
>Mvh Jørn

Hvor?

--
Venlig hilsen / Best regards
Thore Sorensen - DK2700 Brønshøj / DK2620 Albertslund

(Erstat evt. AT med @ i mailadressen hvis du mailer direkte)

Fra : reg

Dato : 19-11-04 17:12

Thore wrote:

> Hvor?

Jeg har hentet den her, men kan ikke få den til at virke.

http://ftp.mozilla.org/pub/mozilla.org/firefox/nightly/latest-0.11-l10n/firefox-1.0.da-DK.langpack.xpi

Fra : Dino

Dato : 20-11-04 13:43

Den 19-11 2004 skrev reg i dk.edb.internet.software.browser:

> Jeg har hentet den her, men kan ikke få den til at virke.
>
> http://ftp.mozilla.org/pub/mozilla.org/firefox/nightly/latest-0.11-l10
> n/firefox-1.0.da-DK.langpack.xpi

Jeg hentede den fulde (Win-)version, og den virker.

Win:
<http://download.mozilla.org/?product=firefox&os=win&lang=da-DK>

MacOS X:
<http://download.mozilla.org/?product=firefox&os=osx&lang=da-DK>