Firefox 1.0PR og bt.dk
Fra : Thomas Riis Hansen

Dato : 30-09-04 15:27

Hej

Jeg har pludselig fået et problem med www.bt.dk efter jeg installerede
den nye Firefox 1.0 Preview Release. Der var ingen problemer de første
par dage, men nu når jeg går ind på siden, kommer tekst og billeder frem
som det skal, men lige inden den er færdig med at loade, forsvinder alt
indhold og jeg har kun en tom/hvid baggrund. Det er dog tilsyneladende
kun forsiden det er galt med, eftersom undersider som /sport og /krimi
virker uden problemer.

Andre der har lignende problemer?

mvh
Thomas

Fra : Tommy Ipsen

Dato : 30-09-04 20:49

Thomas Riis Hansen wrote:

> [...]
> indhold og jeg har kun en tom/hvid baggrund. Det er dog tilsyneladende
> kun forsiden det er galt med, eftersom undersider som /sport og /krimi

Siden fungerer fint hos mig her kl. 21:47 i Firefox 1.0PR under WinXPPro.

- prøv evt. at slette cache osv.

Mvh Tommy

Fra : kristina

Dato : 01-10-04 00:34

Tommy Ipsen wrote:

> Siden fungerer fint hos mig her kl. 21:47 i Firefox 1.0PR under WinXPPro.
>
> - prøv evt. at slette cache osv.
>
> Mvh Tommy
virker også her

Fra : N_B_DK

Dato : 01-11-04 02:04

Thomas Riis Hansen wrote:

> Andre der har lignende problemer?

Jeps, det samme sker af og til på sider fra eksperten.dk (der er også en
løsning derinde som har virket for mange FF brugere)

--
MVH.
N_B_DK