windows media Player
Fra : KM

Dato : 22-09-04 00:12

Hej gruppe...
kunne ikke lige finde en gruppe der passede helt på mit spørgsmål. men jeg
prøver her, og håber der er en der kender svaret

Når jeg går ind på Drengene fra angora hjemmeside, og gerne vil se nogle af
afsnittene, så vil mediaplayer ikke afspille dem.... jeg har både prøvet at
afspille det direkte i browseren, men også prøvet at gemme destination som,
og derefter så afspillet den i media playeren... men intet virker.. har
også prøvet i Real One Playeer og winamp... virker ikke nogen steder. Har
ikke rigtig problemer med streaming på andre sider...

nogen der ved hvad der kan være galt ??

tak

Fra : Anders Lund

Dato : 22-09-04 06:19

KM wrote:

> Når jeg går ind på Drengene fra angora hjemmeside, og gerne vil se nogle af
> afsnittene, så vil mediaplayer ikke afspille dem.... jeg har både prøvet at

Hvilken version af Media Playeren bruger du?

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : KM

Dato : 22-09-04 17:27

jeg bruger den nyeste... den er ihvertfald opdateret på windåse update..

Media Player 9 ?

Fra : Anders Lund

Dato : 22-09-04 20:26

KM wrote:
> jeg bruger den nyeste... den er ihvertfald opdateret på windåse update..
>
> Media Player 9 ?

Faktisk er der kommet en version 10 - dog kun på engelsk indtil videre.
http://www.microsoft.com/windows/windowsmedia/default.aspx

Kan jeg forresten ikke lokke dig til at svare under det du citere? Det
gør det nemmere at læse indlægene. :)

Læs mere om det her:

Anders Lund - anders@andersonline.dk