Hvordan fjerner jeg MSN-søg?
Fra : anders

Dato : 20-09-04 16:54

Hej

Når jeg kommer til at skrive forkert adresse i adresselinien, kommer der en
slags søefunktion, der ikke er meget værd. Hvordan slipper jeg af med denne
side?

Mvh
Anders

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 20-09-04 17:24

anders skrev:

>Når jeg kommer til at skrive forkert adresse i adresselinien, kommer der en
>slags søefunktion, der ikke er meget værd. Hvordan slipper jeg af med denne
>side?

Kontrolpanel => Internetindstillinger => Avanceret => Afmærk »Søg
ikke fra adresselinjen«
--
Knud

Fra : den ægte fotomand

Dato : 21-09-04 21:22

mange tak, den ledte jeg også efter

VH Per

--
Billeder skal ses i en ramme på væggen og ikke på en skærm!!!

Fra : Henrik

Dato : 01-10-04 20:44

Hvad hedder den i win2000 engelsk version?

Fra : Anders Lund

Dato : 02-10-04 13:03

Henrik wrote:
> Hvad hedder den i win2000 engelsk version?

Sidder godt nok med Windows XP - men den er engelsk. :)
Punktet hedder "Search from the Address bar"...

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk