Opera 7.54 - se TV-avisen ?
Fra : Hans

Dato : 16-09-04 06:02

Hvordan skal jeg indstille Opera, så jeg kan se f.eks klip fra TV-avisen
fra DR eller TV-2. ??

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 16-09-04 13:40

Hans skrev:

>Hvordan skal jeg indstille Opera, så jeg kan se f.eks klip fra TV-avisen
>fra DR eller TV-2. ?

Det ved jeg ikke.

Jeg er træt af RealPlayers aggressive opførsel, så jeg havde
opgivet tanken om at kunne se den slags net-tv og høre net-radio,
men så blev jeg henvist til Real Alternative:

http://www.free-codecs.com/download/Real_Alternative.htm

Da jeg havde installeret den inklusive Mediaplayer Classic, så
virkede det hele i Opera.

Hvis det ikke går automatisk, bliver du præsenteret for et
faneblad hvor du kan vælge mellem Open og Save, og der kan du
også specificere hvilket program der skal benyttes til Open.

--
Bertel

Fra : Kurt Hansen

Dato : 16-09-04 16:30

Den Thu, 16 Sep 2004 14:39:54 +0200, skrev Bertel Lund Hansen:

> [...]
>opgivet tanken om at kunne se den slags net-tv og høre net-radio,
>men så blev jeg henvist til Real Alternative:

DR er igang med at omlægge til Windows Media Player. I en mail fra en
medarbejder i "Dr Interaktiv" hedder det: "Til din orientering, er vi
ved at omlægge alle udsendelser til Windows Media Player, men det
tager sin tid inden alle programmer er omlagt".

Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 16-09-04 17:36

Kurt Hansen skrev:

>DR er igang med at omlægge til Windows Media Player.

Real Alternative klarer det hele (og jeg har også slagtet Windows
Media Player).

--
Bertel

Fra : Hans

Dato : 16-09-04 17:40

Hej Bertel.
Jeg har prøvet din vejledning, men det virker stadig ikke.
Skal der under Opera preferencer indstilles noget ? file typer f.eks.

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 16-09-04 17:49

Hans skrev:

>Skal der under Opera preferencer indstilles noget ? file typer f.eks.

Jeg har ikke stillet noget i Preferences. Som antydet kan det
godt ske at jeg har foretaget et valg når der var et link jeg
aktiverede og blev spurgt.

--
Bertel