Outlook 2000 singel bruger til Ext-server
Fra : SS@TM

Dato : 11-01-01 10:18

Kan man ændre en eksisterende Outlook 2000 fra at være single bruger d.v.s.
med egen email m.m. og så til at være tilknyttet en Ext-server ? Hvor og
hvordan ?

Eks. jeg har min private PC med Outlook 2000 og pirvat email. Nu vil jeg
gerne have tilsluttet denne til en ext-server. Kan det lade sig gøre ? Jeg
har ikke kunnet finde nogle indstillinger der giver mulighed for at lave
disse tilslutninger !

Fra : Hans Peter Holm

Dato : 11-01-01 12:15

SS@TM skrev:

> Kan man ændre en eksisterende Outlook 2000 fra at være single bruger d.v.s.
> med egen email m.m. og så til at være tilknyttet en Ext-server ? Hvor og
> hvordan ?

Funktioner - Indstillinger - Postlevering = Konfigurer understøttelse
af e-mail igen (knappen nederst). Vælg "Firmaer eller arbejdsgrupper".
Den plejer at spørge efter Office-cd nummer 1 undervejs.

--
Hans