Skærme
Fijala 3554
LG Fladskaerm jungle
Fra : Kurt

Dato : 21-10-04 10:39

Jeg har kigget lidt på LG's Flatron skærme - skulle efter sigende være de
bedste på markedet med deres S-IPS panel. Men det er jo en JUNGLE. En hurtig
reserach på EDB priser giver:

- LG 1910S
- LG 1915S
- LG 1920B
- LG 1920P
- LG 1930B
- LG 1930P
- LG 1930S
- LG 193ST

Er der nogen der kan afsløre hvad forskellen på ovenstående skærme er? Jeg
synes ikke jeg har kunnet findet nogle væsentlige forskelle udover designet
på nogle af dem. Og så lige PRISEN! :P

Mit eneste krav er at den skal være 19" og falde i min smag mht design (og
det gør LG's)

HJÆLP :)

Fra : Zulu

Dato : 21-10-04 11:25

Kurt wrote:
> [...]
> udover designet på nogle af dem. Og så lige PRISEN! :P
>
> Mit eneste krav er at den skal være 19" og falde i min smag mht

Smut en tur forbi www.prad.de de har en fin oversigt over hvad der sidder i
de forskellige skærme.
Desværre findes der (så vidt jeg ved) ikke 16ms S-IPS paneler i 19", så du
må nok nøjes med et 12 ms TN+, som det bedste.

Direkte link til LG-oversigt på Prad.de:
http://www.prad.de/guide/hersteller132.html

Zulu

Fra : Kurt

Dato : 21-10-04 11:26

> [...]
> Desværre findes der (så vidt jeg ved) ikke 16ms S-IPS paneler i 19", så du
> må nok nøjes med et 12 ms TN+, som det bedste.

Jeg har været inde og kukkelure på prad.de men de eneste umiddelbare
forskelle jeg kan finde er med/uden USB HUB og med/uden DVI indgang

Fra : Zulu

Dato : 21-10-04 11:37

Kurt wrote:

> Jeg har været inde og kukkelure på prad.de men de eneste umiddelbare
> forskelle jeg kan finde er med/uden USB HUB og med/uden DVI indgang

Kik på hvilke paneler der sidder i...
Nogle af dem er med gamle 25 ms PVA paneler, andre er med udemærkede 25 ms
S-IPS, og endelig er der nogle med de nye 12 ms TN+.

Zulu

Fra : Koeffe

Dato : 28-10-04 22:51

"Zulu" <zulu@.N.O.S.P.A.M.toughguy.net> skrev i en meddelelse

> Kik på hvilke paneler der sidder i...
> Nogle af dem er med gamle 25 ms PVA paneler, andre er med udemærkede 25 ms
> S-IPS, og endelig er der nogle med de nye 12 ms TN+.

Hvad er forskellen? Er det kun æstetiske forskelle der er på alle disse
modeller så?

--
Koeffe

Fra : Zulu

Dato : 29-10-04 14:58

Koeffe wrote:
> "Zulu" <zulu@.N.O.S.P.A.M.toughguy.net> skrev i en meddelelse

> Hvad er forskellen? Er det kun æstetiske forskelle der er på alle
> disse modeller så?

Hvad mener du?
Der er meget stor performance forskel på fx et 25 ms PVA og et 25 ms S-IPS
panel.

Prøv at læse tilbage i gruppen, der er de 200 indlæg om TFT-paneler.

Brug fx groups.google.com hvis din newsreader ikke har så mange gamle
indlæg.

Zulu