Skærme
Fijala 3554
Sony SDM-X93 forældet?
Fra : philip

Dato : 16-10-04 17:33

Er en Sony SDM-X93 forældet/bagud?
Jeg synes absolut det er den flotteste skærm, men vil selvfølgelig ike købe
en som udgår i løbet af kort tid.
Sonys SDM HX93 har tilsyneladende bedre data, men er desværre ikke nær så
pæn.

Mvh Philip

Fra : Bo

Dato : 16-10-04 19:33

Hej

94-serien er den nyere model med x-brite teknologi. Det skulle give en meget
bedre kontast. Du kan jo læse mere om den på sonys hjemmeside såvel den
danske som den internationale. 93-serien kan du stadig væk bestille, men jeg
mener den er ved at udgå. Jeg vil selv gå efter 94-serien og synes også at
den har et fantastisk design.

Fra : philip

Dato : 16-10-04 20:12

Beklager jeg kom til at svare privat:

Tak for svaret - og øv.
Jeg synes 93 serien er betydeligt flottere med den smalle kant.

Philip

Fra : Bo

Dato : 17-10-04 12:05

Hej Phillip

Mist ikke modet. Mange herinde er vilde med DELL's 2001FP. Den har dog en
svartid på 16ms mod Sonys 12ms. De gamle Sony modeller herunder 93-serien
har en svartid på 25ms. Jo mindre jo bedre. Hvis du vil ha' smalle rammer så
er DELL måske noget for dig. Jeg kan personligt godt li' Sonys nye, men vi
har jo alle forskellige smag og heldigvis for det