Skærme
Fijala 3554
Vaæg mellem 3 TFT-skærme
Fra : Morten

Dato : 07-10-04 15:12

Hejsa
Min gamle OptiQuest er på vej ned

Jeg har kig på på disse 3 skærme istedet:
Samsung SynMaster 172x
Samsung SyncMaster 710N
LG L1730B

Jeg ville egentlig klart vælge 710N, men den har ikke DVI
Hvilken ville I vælge?

Fra : Thomas Kristiansen

Dato : 07-10-04 15:18

Hej

Har netop købt en Samsung 710T.
Den kan jeg godt anbefale.
Godt billede
Ingen pixelfejl
Ingen ghosting (har kun prøvet den i Wolfenstein end til nu)
Ser ok designmæssigt.
Og så er den billigere end 172x
Pivot-funktion

mvh
TK

Fra : Morten

Dato : 07-10-04 15:42

Thomas Kristiansen wrote:
> [...]
> Godt billede
> Ingen pixelfejl
> Ingen ghosting (har kun prøvet den i Wolfenstein end til nu)

Ahhh ja det er også et godt bud!
Hvad kan den Pivot-funktion egentlig?

Fra : Thomas Kristiansen

Dato : 07-10-04 16:14

> Ahhh ja det er også et godt bud!
> Hvad kan den Pivot-funktion egentlig?

Godt spørgsmål.
Den gør at du kan vende din skærm lodret og automatisk få din computer til
at tilpasse billedet til den "nye form".
Men det er et specielt program der skal installeres.
Jeg er ikke nået så langt endnu.

mvh
TK

Fra : Paul Østerby Sørense~

Dato : 07-10-04 17:59

"Thomas Kristiansen" <thomas.bk-spam-@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> at tilpasse billedet til den "nye form".
> Men det er et specielt program der skal installeres.

Det er meget smart med en pivot funktion hvis du skriver f.eks i word har du
foran dig dit stykke papir med de rigtige mål skærmen vil når den er drejet
ligne et A4 ark, og det med specialprogrammer naaah de nyere grafikkort kan
dreje.
--
Med Venlig Hilsen
Paul Østerby Sørensen

Fra : Morten

Dato : 07-10-04 20:12

Thomas Kristiansen wrote:
> [...]
> Godt billede
> Ingen pixelfejl
> Ingen ghosting (har kun prøvet den i Wolfenstein end til nu)

Følger der DVI-stik med sådan en fætter?

Fra : Thomas Kristiansen

Dato : 07-10-04 20:58

> Følger der DVI-stik med sådan en fætter?

Læser man shg.dk hjemmeside og samsungs så står der at der følger vga-kabel
med.
så jeg købte et dvi-kable ved siden af.
men men, i kassen lå der et nydeligt dvi-kabel og ventede. så nu har jeg to.
sådan kan det jo gå.
så umiddelbart vil jeg sige ja.

mvh
TK