Hvor heldig har man lov at være
Fra : Lene Vang

Dato : 31-10-04 20:07

En trailer med to heste var vælte på Holbæk motorvejen, Hestene slap med
mindre skrammer.

Hilsen Lene

Fra : Pernille Lauridsen

Dato : 31-10-04 20:59

> En trailer med to heste var vælte på Holbæk motorvejen, Hestene slap med
> mindre skrammer.

Ja, det var godt at hestene kom forholdsvis uskadt fra ulykken, men lige et
spørgsmål: Er det normalt at man transporterer konkurrence hestene MED
sadler på?
Jeg ved godt at ingen kunne ha' forudset ulykken og derfor ikke kunne vide
at den venstre hest lå på ryggen og den højre hest, på siden pænt længe. Og
sadlerne har nok ikke gjort meget for at gøre det mere behageligt.

VH Pernille

Fra : Louise

Dato : 01-11-04 08:44

Jeg tror at en del transporterer hesten med sadel hvis det kun er en
kortere tur. Jeg har dog aldrig gjort det, men har set mange gøre det.

Fra : Anet

Dato : 01-11-04 18:11

"Louise" <egdal@sporty.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg tror at en del transporterer hesten med sadel hvis det kun er en
> kortere tur. Jeg har dog aldrig gjort det, men har set mange gøre det.

(klip)

Det er almindeligt brugt hvis folk kun skal kort vej til et ridehus f.eks og
hesten er vant til at køre i trailer. Jeg har dog personligt selv mine heste
og sadler for kært til at praktisere det.

--
Hilsen

Annette