"JR" <tvstudie@mail-online.dk> skrev i en meddelelse
news:41823e3f$0$281$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> Overvejer du at starte et callcenter / telemarketingcenter op i Odense, så
> har jeg stedet.
>
> Beliggende i gågaden i Odense.
>
> Plads til 10 ansatte kan udvides.
>
> Komplet infrastruktur medfølger.
>
> Er du int. så skriv.
>
Udover at indlægget ikke hører til her, så er Odense ikke velegnet til
opgaven. For at holde på folk skal det ligge lidt afsides, så man kan få AF
til at spæde til med flytteudgifter og folk derfor ikke har råd til at
flytte hjem igen, når de finder ud af at forholdene er akord-lignenede og
rentabiliteten i en call-center forretning ligger i så korte opkald som
mulig. Formentlig kortere end det tager at løse kundens problem.
En placering i Odense vil blot medføre for stor en gennemstrømning af
medarbejdere. En placering på Thy, omkring Ringkøbing eller Lolland vil være
mere velegnet. Ser man på IT-branchen, så foregår aktiviteten 200 km nord
for Uppsala.
--
Med venlig hilsen
Carsten Overgaard
http://www.carstenovergaard.dk/undskyld.htm