Imei. og politiet.
Fra : Rachid

Dato : 28-10-04 14:14

Hej,

jeg vil gerne vide, hvem man kontakter hvis man vil undersøge om en
mobiltelefon er stjålet ????

Mvh
Rachid

Fra : N_B_DK

Dato : 28-10-04 15:58

Rachid wrote:
> Hej,
>
> jeg vil gerne vide, hvem man kontakter hvis man vil undersøge om en
> mobiltelefon er stjålet ????
>
> Mvh
> Rachid

Du møder op på politi stationen, med telefonen, dette er den eneste sikre
møde (som privat) du kan få at vide om en telefon er meldt savnet / stjålet
(på tidspunktet)

--
MVH.
N_B_DK

Fra : helloo.dk

Dato : 28-10-04 17:58

"Rachid" <rachid@webspeed.dk> wrote in message
> Hej,
>
> jeg vil gerne vide, hvem man kontakter hvis man vil undersøge om en
> mobiltelefon er stjålet ????

Er det erhverv får man et nummer man kan ringe på!!
men det er du vel ikke???
hilsen Dan
Vi giver garanti på alt hvad vi laver, undtagen på reparationer af
vandskadede telefoner. Du så os på TV lørdag d. 2. Oktober 2004.
Det største professionelle unlock-firma i Jylland (Flere afdelinger.)

Fra : N_B_DK

Dato : 28-10-04 20:58

helloo.dk wrote:
> Er det erhverv får man et nummer man kan ringe på!!
> men det er du vel ikke???
> hilsen Dan

Alle kan skam ringe på det nummer, men har man ikke en skriftlig aftale med
dem, så kan man faktisk ikke være sikker på de oplyser den faktisk status
for et givent EMEI nummer, men ellers er det korrekt det du skriver.

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Rachid

Dato : 28-10-04 21:44

Nej, det er ikke erhverv, men jeg kunne aligevel godt tænke mig nummeret, er
der nogen der vil oplyse det???

Fra : N_B_DK

Dato : 28-10-04 21:53

Rachid wrote:
> Nej, det er ikke erhverv, men jeg kunne aligevel godt tænke mig
> nummeret, er der nogen der vil oplyse det???

Du kan intet bruge nummeret til uden en skriftlig aftale, så du kan ligeså
godt ringe til din lokale bager, der vil du få et bedre svar *S*

Og nej jeg oplyser det ikke. (det er faktisk mere lokale nummeret du skal
bruge, stort set alle politistationer har jo 1448 som de sidste cifre)

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Rachid

Dato : 28-10-04 21:58

Jeg takker for jers hjælp.

Fra : Claus Sørensen

Dato : 31-10-04 21:20

80808020 har hjulpet mig et par gange som privat person.

Hilsen
Claus Sørensen
www.unlock-experten.dk

Fra : N_B_DK

Dato : 01-11-04 00:17

Claus Sørensen wrote:
> 80808020 har hjulpet mig et par gange som privat person.

Er det ikke et TDC nummer ? Men det burde kun være Politiet som oplyser
dette ved personlig henvendelse.

--
MVH.
N_B_DK