"Gør det selv"
Fra : T.K

Dato : 27-10-04 20:57

I bladet "Gør det selv" var der for et nogen tid siden en artikel om,
hvordan man laver trappetrin og støttemure i forbindelse med flise
nedlægning. Jeg fik desværre ikke fat i bladet, men er voldsom interesseret
i på en eller anden måde at få fat i artiklen eller måske bare at få
udgivelses dato og nr. oplyst - så er måske en mulighed for at forlaget kan
hjælpe mig. Er der mon én eller anden der kan hjælpe mig?

Fra : museklik

Dato : 27-10-04 21:25

Jeg vil tro at du kan finde det på deres hjemmeside
http://www.goerdetselv.dk/ Men det kræver selvfølgelig at du opretter
dig som medlem.

http://www.kandu.dk/

Fra : Christian

Dato : 28-10-04 08:39

"museklik" <museklik.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg vil tro at du kan finde det på deres hjemmeside
> http://www.goerdetselv.dk/ Men det kræver selvfølgelig at du opretter
> dig som medlem.

Der er måske en venlig abonnent der vil vil lægge sit abonnementsnr. og
postnr. op her i gruppen

Christian

Fra : Splitcane

Dato : 27-10-04 21:38

"T.K" skrev d. 27-10-04 20:57 dette indlæg :
> [...]
forlaget kan
> hjælpe mig. Er der mon én eller anden der kan hjælpe mig?

Prøv lige at bladre bibliotekets GDS blade igennem.

http://www.kandu.dk/

Fra : Aksel

Dato : 27-10-04 21:56

"T.K" <t@fritid.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kan
> hjælpe mig. Er der mon én eller anden der kan hjælpe mig?

Biblioteket har sikkert bladet.

Hilsen Aksel

Fra : Stefan

Dato : 27-10-04 22:01

> [...]
> kan
> hjælpe mig. Er der mon én eller anden der kan hjælpe mig?

Prøv biblioteket - der har jeg flere gange været nede frem for at købe
bladet

Stefan

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 27-10-04 23:09

"T.K" <t@fritid.tele.dk> skrev i en meddelelse

> udgivelses dato og nr. oplyst - så er måske en mulighed for at forlaget
kan
> hjælpe mig. Er der mon én eller anden der kan hjælpe mig?

De oplysninger kan bladets redaktion bedre end nogen anden hjælpe dig med,
så henvend du dig bare dig som det første sted *S*

Mvh. Lisbeth

Fra : Kenneth G

Dato : 29-10-04 19:50

Her skal du bare se NR. 14/2004 (23/9-13/10)

Hilsen Kenneth

---

Fra : T.K

Dato : 29-10-04 20:44