Mysql opstart
Fra : Thomas Gade

Dato : 24-10-04 08:48

Jeg har sat min Mysql til at starte op mauelt via services.msc.
Men den starter op automatisk alligevel når jeg starter min pc (Xp Home).

hvordan stopper jeg den fra at gøre det?

Jeg bruger winMysqlAdmin 1.4.

Mvh
Thomas

Fra : Kim Andersen

Dato : 25-10-04 07:08

> Jeg har sat min Mysql til at starte op mauelt via services.msc.
> Men den starter op automatisk alligevel når jeg starter min pc (Xp Home).
>
> hvordan stopper jeg den fra at gøre det?

Er MySQL service sat til at starte automatisk op i services.msc ?

/Kim

Fra : Thomas Gade

Dato : 27-10-04 15:20

Nej den er sat manuel opstart.

Mvh
Thomas

Fra : Anders Lund

Dato : 31-10-04 09:30

"Thomas Gade" <thomasDETTE-SKAL-VÆK@bolignet-aarhus.dk> skrev i en
meddelelse news:417b5dfe$0$77015$14726298@news.sunsite.dk...
> hvordan stopper jeg den fra at gøre det?
>
> Jeg bruger winMysqlAdmin 1.4.

Har du slettet genvejen i Start>programmer>Start ?

Mvh
Anders Lund