El-Varmepaneler.... Hvilket mærke ???
Fra : LazyBoy

Dato : 23-10-04 15:42

Skal bruge 5 nye elpaneler til mit hus..... Gerne med noget trådløs styring

Hvilket mærke er "HOT" for tiden ??

--
Denne mail er chekket med
Norton Antivirus 2004.

Med venlig hilsen
Lasse Tolderlund Jørgensen
joerlundfjern@stofanet.dk

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 23-10-04 15:47

LazyBoy wrote:

> Skal bruge 5 nye elpaneler til mit hus..... Gerne med noget trådløs styring
>
> Hvilket mærke er "HOT" for tiden ??

Siemens kan levere elradiatorer med trådløs styring.

Hvad MENER du med spørgsmålet.?

Mvh. Jørgen

Fra : LazyBoy

Dato : 23-10-04 15:52

Jeg spørger til hvilket fabrikat der er mest solgt !
Eller hvad der teknisk set er mest moderne.

Mvh.

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 23-10-04 16:09

LazyBoy wrote:
> Jeg spørger til hvilket fabrikat der er mest solgt !
> Eller hvad der teknisk set er mest moderne.

Da jeg købte et par nye radiatorer for et års tid siden konkluderede jeg
at Siemens var dem jeg ville have.
(Efter at have kigget på data for 3 - 4 forskellige fabrikater)

Bla. pga. den trådløse betjening.
Dog er det ikke særligt avanveret.
Bla. timeren er som på det gamle mekaniske ur delt op i hele timer.

Fordelen for mig i forhold til det gamle var at der kunne indstilles en
natsænkningsperiode for hver dag i ugen, separat. Og jeg kan centralt
indstille temperaturen.

Hvis man har behov har de en version med mulighed for at styre flere
sektioner af huset separat har de en mere avanceret styring. Dvs.
forskellige temperaturer og natsænkning.

Der er et par alternative fabrikater. Jeg kan ikke lige komme på navne.
Men det vil en hurtig søgning på internet sikkert kunne vise.

Typen med olie skulle give en mere jævn temperatur i forhold til dem uden.
De er til gengæld større og absolut ikke særligt kønne.

Mvh. Jørgen

Fra : LazyBoy

Dato : 24-10-04 09:17

Tak for det fine svar.. Jeg vil straks gå videre med Siemens..

Mvh. Lasse