Hjælp til køb af tørretumbler LG TD-C70040~
Fra : HL

Dato : 23-10-04 08:24

Hej NG:

Nu mangler jeg Jeres hjælp.

Jeg påtænker at købe en LG TD-C70040E tørretumbler da jeg er blevet fader
til en pige. Hun bruger en MASSE tøj på en dag, og da vi bor i en lejlighed
uden aftræk til tørretumbler, vil jeg købe en kondenstørrer.
Den skal bruger på sjælland. Jeg har mulighed for at afhente den på
sjælland, men en fragtmand kan også bruges.

Hvor købes denne tørretumbler billigst ???
Jeg har fundet den til 5495 kr afhentet.

Kan dette gøres billigere ???

God weekend

---

Fra : Peter Andersen

Dato : 23-10-04 09:56

"HL" <HL@NOSPAMmail.tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
> sjælland, men en fragtmand kan også bruges.
>
> Hvor købes denne tørretumbler billigst ???
> Jeg har fundet den til 5495 kr afhentet.

så kan dui jo prøve at underbyde den på www.peterspris.dk har aldrig selv
prøvet den, men der er flere der har ytrer sig positivt om den i denne
gruppe så søg evt. nyhedsgruppen igennem

Peter

Fra : E. Jensen

Dato : 23-10-04 12:31

"Peter Andersen" <nospam@nospam.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> prøvet den, men der er flere der har ytrer sig positivt om den i denne
> gruppe så søg evt. nyhedsgruppen igennem

Hej

Jeg er en af dem som har rigtig gode erfaringer med www.peterspris.dk - jeg
har godt nok ikke købt en tørretumbler men derimod en fryser og et
køleskab - begge til en væsentlig lavere pris en listeprisen.

Jeg har begge gange fået varene fra Esbjerg (dem som slog til på den pris
jeg ønskede at give).. .- det skete i foråret 2004.

Begge gange leveret med fragtmanden som efter aftale stillede det i
bilgaragen.... Varene var fint indpakket - ja, fryseren kom faktisk direkte
fra fabrikken i Jylland.

Varene skulle først betales 8 dage efter modtagelsen.....

Jeg har (7-9-13) ikke har brug for at få det repareret - men det tror jeg
altså ikke bliver et problem - det er jo heller ikke den lokale brugs eller
hvor man nu
ellers handler som kommer ud og skifter dele i køleskabe mv.

Har du flere spørgsmål er du velkommen til at vende tilbage.

PS - næste gang jeg har brug for hårde hvidevarer bliver de helt sikkert
købt gennem Peters pris - og nej, jeg er hverken i familie med Peter eller
får på anden fordel af at omtale firmaet.....

Jeg har selv fundet frem til det via denne nyhedsgruppe.

venlig hilsen
E. Jensen

Fra : nilfri \(4000\)

Dato : 23-10-04 10:04

"HL" <HL@NOSPAMmail.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg påtænker at købe en LG TD-C70040E tørretumbler
>
> Hvor købes denne tørretumbler billigst ???
> Jeg har fundet den til 5495 kr afhentet.

EUR 489,- + lev.

http://www.geizkragen.de/preisvergleich/haushalt/waschen-und-reinigen/waeschetrockner/lg-electronics/lg-electronics-td-c70040e-kondenstrockner/225225.html

(Den billigste - Redcoon - leverer ikke til udland)
Finn, Roskilde
NG1001(at)alias.hotpop.com

Fra : HL

Dato : 23-10-04 10:21

> [...]
>
> (Den billigste - Redcoon - leverer ikke til udland)

Hmmm, det er godt nok billigt, men jeg tror at den skal købes i Danmark. Jeg
er lidt bange for at det giver for meget bøvl mht garanti mv.

---

Fra : Kirsten

Dato : 24-10-04 22:38

> [...]
> sjælland, men en fragtmand kan også bruges.
>
> Hvor købes denne tørretumbler billigst ???
> Jeg har fundet den til 5495 kr afhentet.

Hejsa.
Prøv evt. denne http://www.billigehvidevarer.dk/?hvorfra=andetdomaene
----
Vh. Kirsten.