grasslåmaskine
Fra : nita

Dato : 19-10-04 17:36

hvilken tidspunkt er bedst at få kikket efter græsslåmaskinen i sømmene?
<forår eller efterår?

Fra : Leonard

Dato : 19-10-04 17:50

"nita" <nita@mtdan.dk> wrote:

>hvilken tidspunkt er bedst at få kikket efter græsslåmaskinen i sømmene?
><forår eller efterår?

Efterår, så står den ikke med gammel olie og deri skidt og vand hele
vinteren. Med en grundig rengøring af de steder hvor der samler sig
græs vil maskinen tørre og ikke stå og ruste.

--
med venlig hilsen
Leonard - http://leonard.dk/

Fra : Nick

Dato : 19-10-04 19:02

Hvis du spørger om dette, kunne man som jeg lidt frækt konkludere at du
formentlig ej heller besidder den viden der skal til for at give den et
ordentligt eftersyn. Skal du have andre til det kan du evt. kontakte mig
direkte på mail. Mit firma foretager bl.a. den slags
mvh

Fra : Helene og Lars

Dato : 24-10-04 16:47

Er du på jagt efter en god undskyldning for at vente til foråret?