jeg mangler navn på et træ.
Fra : marlene

Dato : 15-10-04 11:44

hej
er der nogen der kender et træ, hvor bladene er auberginefarvet
med form som paraplyblomsten?

Lykke Andersen

Fra : Sanne

Dato : 15-10-04 12:06

"marlene" <rod@nya.dk> skrev i en meddelelse

> hej
> er der nogen der kender et træ, hvor bladene er auberginefarvet
> [...]

Hej Lykke.

Mon det er en parykbusk du tænker på ???

mvh
Sanne

Fra : marlene

Dato : 15-10-04 15:13

"Sanne" <susanne@fjernaltforandyrefarmen.dk> skrev i en meddelelse

> "marlene" <rod@nya.dk> skrev i en meddelelse

> Hej Lykke.
>
> Mon det er en parykbusk du tænker på ???

> [...]
vil lede efter det givne navn.
tak for det.

Fra : marlene

Dato : 16-10-04 10:46

håber andre kan komme i tanke om hvad "mit" træ kunne hedde,
da det ikke er paryktræ.

Fra : Sanne

Dato : 16-10-04 18:07

> håber andre kan komme i tanke om hvad "mit" træ kunne hedde,
> da det ikke er paryktræ.

Det ville nok være lidt nemmere hvis du havde et billede af den.
Mvh
Sanne

Fra : Leo

Dato : 17-10-04 00:02

Kan du fortælle noget mere om dit træ, er det en stue plante, eller et
kæmpetræ som står uden for ?

evt. den her ?
http://www.kontorplanter.dk/pid_pk-7829-511.html
Det kalder de et paraplytræ.

Fra : marlene

Dato : 17-10-04 07:59

ved godt der mangler info.
men det er et træ, som pt. ikke er meget højere end det sommerhus det stod
ved,
er det langsomtvoksende kan det jo være gammelt, derfor ved jeg ikke noget
om den rigtige størrelse.

tænkte at der vel var et begrænset udvalg af dette rødbrune løv.
har den ikke i mine "politikkens" havebøger.

men om en ugestid, så har jeg igen været forbi denne sommerhusgrund - og nok
også inde på den.
jeg bliver nødt til at stjæle et blad og tage et foto.
så sætter et et nyt inlæg i med foto .
så er der måske en chance for, at I kan hjælpe mig.
mvh. lykke