Skabeloner ??
Fra : Ivan Christiansen

Dato : 30-12-00 10:43

Dav i gruppen

Glædelig jul og godt nytår. Håber at alle har fået hvad der var ønsket i den
nys overstået søde tid.

I Office 95 var det muligt at lave flere faneblade i skabelonområdet direkte
i stifinder, eller Powerdesk som jeg bruger. Nu bruger jeg Office 2000
premuim, der kan det åbenbart ikke lade sig gøre, eller hvad. Jeg er blevet
en tumpe ;) eller har De(Microsoft) lavet det om. Jeg har fundet ud af at
ved at lave en anden folder, når jeg gemmer min egen skabelon kommer det,
men jeg syntes at det er nemmere på den anden måde.

Hi
Ivan

Fra : emj

Dato : 30-12-00 12:56

Ivan Christiansen skrev i <92kamf$sq8$1@news.inet.tele.dk>:

>Nu bruger jeg Office 2000
>premuim, der kan det åbenbart ikke lade sig gøre, eller hvad.

Selvfølgelig kan det da lade sig gøre at lave nye mapper (= faneblade)
til sine word2000 skabeloner.
Du kan bare ikke se de tamme mapper som faneblade. Det har du i øvrigt
aldrig kunnet.

Hilsen emj