Hvad har I giver for at få malet. Og mal-s~
Fra : David Stien Pedersen

Dato : 07-10-04 20:04

Hej NG

Vi skal til at flytte fra en privat leget lejlighed. Er der nogle som har
nogle pris eksempler på hvad det koster at få malet et givent væg areal? Jeg
tænker på forbrug af maling og hvis prisen for at få en maler til at udføre
det.
Jeg vil også gerne have at vide om der er malet en eller to gange og om
lister og lofter også er med.

Lidt forklaring:
Jeg skal nemlig forhandle med vores private udlejer om et beløb for at
slippe for at male. De har i sin tid selv malet med en kvalitet under
malerens!! Vi gider ikke selv male og hvis vi alligevel skal male bliver det
den gule som er på væggene i dag og den er umordene og har derfor ringe
værdi for udlejer. Vi vil ikke betale for en maler for det vil efterlade
væggene i en meget bedre kvalitet end da vi flyttede ind. Faktisk vil
kvaliteten af malearbejdet være betydelig bedre når bare min kone og jeg
maler lejligheden. (Vi har ca. 72m2 væg der skal males)

Mvh. Den lille familie.

Fra : Hans B.

Dato : 09-10-04 08:42

> [...]
> nogle pris eksempler på hvad det koster at få malet et givent væg areal?

Jeg tænker på forbrug af maling og hvis prisen for at få en maler til at

Jeg fik et tilbud, da jeg flyttede ind for ½ år siden. Ca. 90 m2 væg malet
een gang i lyse farver (som jo nok ikke kan dække din gule) -på rutex. Uden
lofter eller andet, uden afdækning:
ca. kr. 7000,-

Jeg købte selv maling i en god kvalitet: Kr. 2.000,00

Vi var tre om at male og det tog en eftermiddag.

mvh

Hans B

Fra : Uni Bull

Dato : 09-10-04 09:02