Marmormel
Fra : LejfM

Dato : 05-10-04 21:08

Hej NG
Jeg skal til at lave en væg med Strucco Lustru, jeg er ikke sikker på det
er rigtig stavet, men skidt med det, dertil skal jeg bruge marmormel, men
kan ikke finde det i noget byggemarked her på Als og omegn (sønderjylland
eller tyskland) er der nogen der kan hjælpe mig ???

Fra : Tappe & Bang-Mortens~

Dato : 07-10-04 21:40

LejfM wrote:
> [...]
> marmormel, men kan ikke finde det i noget byggemarked her på Als og
> omegn (sønderjylland eller tyskland) er der nogen der kan hjælpe mig

Marmormel hedder dolomitknus.

Stig Bang-Mortensen

Fra : Chriz

Dato : 09-10-04 08:03

Check denne:

http://www.dekopuds.dk/

Hvis du staver det STUCCO LUSTRO og bruger google kommer der en del frem

mvh

Chriz