Olietank
Fra : Carsten Nielsen

Dato : 02-10-04 10:24

Hej!
Jeg skal ha' fjernet min nedgravede olietank - er der nogen der kunne komme
med et par gode ideer ?
Venlig hilsen Carsten

Fra : Roberto Saldo

Dato : 02-10-04 11:09

Carsten Nielsen wrote:
> Hej!
> Jeg skal ha' fjernet min nedgravede olietank - er der nogen der kunne komme
> med et par gode ideer ?

Ja lade være og få den fyldt med grus istedet :)

Hvilken type tank drejer det sig om?

Mvh
Roberto

Fra : Ukendt

Dato : 02-10-04 16:24

"Carsten Nielsen" <cvb@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hej!
> Jeg skal ha' fjernet min nedgravede olietank - er der nogen der kunne
komme
> med et par gode ideer ?

Grav den fri selv og så få Statoil eller et andet firma til, at hente den.

Du kan også nøjes med, at få den plomberet. Hvis den ligger på et trafikeret
sted, skal den fyldes op med grus / sand ellers er det ikke nødvendigt.

--
Mvh. www.tjekmig.dk

Tilmeld din hund på:
http://tjekmig.dk/hotornot/

Fra : tnf

Dato : 04-10-04 14:48

Få den lokale maskinstation til at grave den op.

For en plovmand fjerner de den sikkert også for dig..

Så har du hele sommeren til at fylde hullet med dit haveaffald :)

Martin