"Per9900" <perlangnæsebogstavallerup.info> wrote in message
news:415d5fae$0$294$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> Iflg. denne artikel:
http://www.kortlink.com/computerworld har forbrugerne
> fra d.d. 3 måneders fortrydelsesret hvis de ikke er ordentligt informeret
> om
> deres rettigheder. Er det nok at oplyse om deres rettigheder på en side
> med
> "vilkår", eller skal de have teksten serveret lige for næsen?
>
> Jeg har lavet det sådan, at de skal acceptere vilkårene inden de kan få
> lov
> at bestille, så der skulle vel ikke være noget i vejen for at fortsætte
> med
> den procedure?
>
> MVH PerA
>
Hej Per.
Som jeg læser artiklen, så vil du ved at bede kunden om at acceptere
handelsbetingelserne (og disse naturligvis nævner returret mv. jf.
artiklen), kunne holde de 14 dages returret.
Artiklen vedrører de butikker der IKKE gør kunden opmærksom på de
almindeligt gældende regler.
Mvh
Wonderbaum
www.wubi.dk