Gemme HTML i Word 97
Fra : news

Dato : 27-12-00 08:49

Er der en som har de gyldne oplysninger.

I MS Office PRO 97, har jeg ofte problemer med at få muligheden for at få
Word til at gemme som HTML. HTML vises ikke som filtyper i listen når man
vælger "Gem som" eller "Gem som HTML"

Her er lidt oplysninger :

- Kører under Win98.
- Hele Office PRO 97 pakken er indlæst - Under installationen er alle
komponenter valgt.
- Har forsøgt komplet afinstallation / geninst. af Office PRO 97.
- Installation er fortaget i standard mappe.

Jeg har checket at filen html32.cnv ligger i C:\Programmer\Fælles
Filer\Microsoft Shared\TEXTCONV, men der må være yderligere filer der bør
være tilstede eller oplysninger i registreringsdatabasen som mangler.

Håber nogen kan hjælpe

Med venlig hilsen
Morten Witt
mwn@compare.dk

Fra : Per Andersen

Dato : 27-12-00 20:22

Det kan virke lidt besværligt i -97, hvor HTML ikke er "ligestillet" med
de andre formater. En officiel opskrift siger: Komponenten Oprettelse Af
Websider skal være installeret og, Gem først i Word-format, da ikke
alle formateringer akcepteres i HTML.
Gem som HTML skulle være et af de nederste muligheder i Gem
Som-dialogboksen.
Jeg har ikke kunnet finde den nævnte komponent på CD'en, men i den
hjælpefil der hedder Wdhtml8.hlp finder jeg teksten, med henvisning til
komponenter. Kik deri, der er mange gode tip.
--
Per Andersen

Fra : T. Holm

Dato : 28-12-00 10:51

Wed, 27 Dec 2000 08:48:38 +0100, you wrote a.o.t:

> [...]
> - Har forsøgt komplet afinstallation / geninst. af Office PRO 97.
> - Installation er fortaget i standard mappe.

Flg. mail hjalp mig, jeg ved ikke hvad f.. der sker, men det virker!

--

Hilsen/Regards T. Holm