Soltek KT600
Fra : Erik Jakobsen

Dato : 30-09-04 18:23

Hej.

Jeg har haft sat RedStorm Overclocking Tech til på ovennævnte bundkort.

Nu kan jeg ikke få CPU frekvensen længere ned end 168Mhz.

Hvordan kan jeg gøre, så jeg kan komme længere ned ?.

Med venlig hilsen
Erik jakobsen

Fra : JK

Dato : 02-10-04 18:58

On Thu, 30 Sep 2004 19:23:23 +0200, Erik Jakobsen <eja@urbakken.dk>
wrote:

>Hej.
>
>Jeg har haft sat RedStorm Overclocking Tech til på ovennævnte bundkort.
>
>Nu kan jeg ikke få CPU frekvensen længere ned end 168Mhz.

Du mener vel fsb

>Hvordan kan jeg gøre, så jeg kan komme længere ned ?.

Hvor langsomt ska cpu'en køre ? du overclocker skriver du

lol

mvh

John

Fra : Erik Jakobsen

Dato : 03-10-04 09:54

JK wrote:

> Du mener vel fsb

Netop.

> Hvor langsomt ska cpu'en køre ? du overclocker skriver du

Ja f.eks. 133Mhz. Ja jeg har kørt med overclocking, men ønsker at det
skal stoppes.

> lol
>

> mvh
>
> John

Erik.

Fra : phg1

Dato : 04-10-04 06:21

"Erik Jakobsen" skrev d. 30-09-04 18:23 dette indlæg :
> [...]
>
> Nu kan jeg ikke få CPU frekvensen længere ned end 168Mhz.
>
> Hvordan kan jeg gøre, så jeg kan komme længere ned ?.

reset bios(clear cmos)se i din manual
og så lad være med at bruge redstorm lortet igen det gør computeren
ustabil af h....... til

http://www.kandu.dk/

Fra : Erik Jakobsen

Dato : 04-10-04 06:35

> reset bios(clear cmos)se i din manual
> og så lad være med at bruge redstorm lortet igen det gør computeren
> ustabil af h....... til

Hej.

Ja selvfølgelig skal det gøres sådan. Det er den her med, ikke at kunne
se skoven for bare træer.

Ustabil af h........... er ikke rart

Erik.