iframe eller div?
Fra : Lars

Dato : 13-05-01 16:30

Hej!

Når jeg prøver at få noget via asp ind i en iframe, så kommer der ikke
noget. Jeg har godt nok ingen src på iframe tagget, men er det nødvendigt,
når man bare skal udskrive noget fra en database. Det kan ses på

www.toombstone.dyndns.dk/birn

under Ure, hvor jeg har indsat noget asp i en iframe, men det bliver ikke
udskrevet ... kan man overhovedet det eller skal man bruge en div?

og hvordan er det lige man får scroll på en div, hvis det er bedre at bruge
sådan en istedet for?

på forhånd tak

lars

Fra : Lars

Dato : 13-05-01 20:21

> og hvordan er det lige man får scroll på en div, hvis det er bedre at
bruge
> sådan en istedet for?

Lige nu prøver jeg i en div, hvilket virker fint, men der kommer bare ingen
scrollbar på den...

/lars

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 13-05-01 20:36

Sun, 13 May 2001 21:20:56 +0200, skrev "Lars" <ledj@NOSPAMprivat.dk>:

>Lige nu prøver jeg i en div, hvilket virker fint, men der kommer bare ingen
>scrollbar på den...

Prøv med <div style="overflow: auto"> eller <div style="overflow:
scroll">.

Vil ikke virke i Netscape 4.

med venlig hilsen
Knud
--
http://home13.inet.tele.dk/smedpark

Fra : Lars

Dato : 13-05-01 21:14

> Prøv med <div style="overflow: auto"> eller <div style="overflow:
> scroll">.

Kan man fjerne den bottom scrolleren og kun ha' right scrolleren synlig?

/lars

Fra : Lars

Dato : 13-05-01 23:22

> Kan man fjerne den bottom scrolleren og kun ha' right scrolleren synlig?

Fandt ud af det selv. Man skal bare sætte overflow til auto i stedet for
scroll...

/lars

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 13-05-01 23:47

Sun, 13 May 2001 22:13:57 +0200, skrev "Lars" <ledj@NOSPAMprivat.dk>:

>Kan man fjerne den bottom scrolleren og kun ha' right scrolleren synlig?

overflow-x:hidden
overflow-y: scroll

Virker kun i IE (5.5 ?).

med venlig hilsen