Brusedør i glas billigt - hvor?
Fra : HKN

Dato : 28-09-04 10:10

Hej,

Jeg står og mangler en dør af glas til mit brusehørne, ca. 200 x 60cm, og
har lige modtaget et tilbud på en sådan - kr. 4.870,-!!!

Det kan simpelthen ikke være rigtigt at en dør i glas skal koste så meget
(jo, jeg ved at der er tale om hærdet glas) - det er jo mere end hvad en
facadedør koster!

Så er der nogen derude som kender en leverandør af den slags til fornuftige
penge, så vil jeg være glad for at høre om det.

-Henrik

Fra : TG4600

Dato : 28-09-04 12:34

"HKN" <divegearfjern@dettewebspeed.dk> wrote in message
> [...]
fornuftige
> penge, så vil jeg være glad for at høre om det.

Det lyder da ikke så galt, har du prøvet på www.glas-direkt.dk, det var så
vidt jeg husker det billigste jeg kunne finde for et halvt år siden. Hvad
skal tykkelsen være, de har en beregner på siden og jeg fandt frem til at en
6 mm ville koste omkring 3400 og en 8 mm omkring 4300...
----
Jeg har ingen interesser i firmaet og heller ikke nogen erfaring, men jeg
overvejer selv at bestille en dør på et tidspunkt, men det bliver ikke lige
nu ($$)

/TG

Fra : HKN

Dato : 28-09-04 13:54

> [...]
> Jeg har ingen interesser i firmaet og heller ikke nogen erfaring, men jeg
> overvejer selv at bestille en dør på et tidspunkt, men det bliver ikke

Nu prøver jeg lige i tyskland - der har jeg gode erfaringer mht besparelser
på sanitet (30 - 50% ift danske netpriser incl transport), så mon ikke?

-Henrik

Fra : TG4600

Dato : 28-09-04 14:01

> Nu prøver jeg lige i tyskland - der har jeg gode erfaringer mht
besparelser
> på sanitet (30 - 50% ift danske netpriser incl transport), så mon ikke?
>
> -Henrik

Så må du meget gerne følge op her i tråden

/TG

Fra : Mister Mister

Dato : 28-09-04 16:16

2600.- Incl. Hængsler til vægmontering i målene 582x1900x6mm

Kenneth

Fra : HKN

Dato : 28-09-04 16:36

"Mister Mister" <vimmer@ofir.dk> wrote in message
> 2600.- Incl. Hængsler til vægmontering i målene 582x1900x6mm
>
> Kenneth
Hvor?

-HKN