Asus PC-DL + Xeon 3,06
Fra : Voller

Dato : 27-09-04 11:30

Hej allesammen.

Jeg påtænker at købe et Asus PC-DL bundkort (1) og dertil to Xeon CPU'er
(2). Jeg har været lidt ude af hardware-verdenen et stykke tid, så jeg vil
gerne spørge, om der er nogen problemer i denne kombination af bundkort og
CPU'er? Nogensomhelst problemer? CPU'erne passer til bundkortet og
bundkortet understøtter CPU'erne og deres hastighed? Eller hvad?

Lidt off-topic. CPU'erne har jo hyperthreading-teknologi, hvilket vil sige
jeg "får fire CPU'er". Er det et problem i forhold til Windows XP Pro? Mener
at have læst, at XP pro kun understøtter 2 CPU'er?

Mvh. Voller.

Fodnoter:
1. Bundkort:
http://www.midtdata.dk/asp/productinfo.asp?varernr=PC-DL-DELUXE&goto=productinfo&