Outlook 2000 - se vedhæftede billeder
Fra : Peter Ørtoft

Dato : 20-12-00 19:21

Hejsa

Jeg har lige et hurtigt spørgsmål.

Kan det ikke lade sig gøre at se vedhæftede billeder i outlook 2000, uden
man skal til at åbne et nyt program. Jeg ved det kan lade sig gøre i Outlook
Express, som mon ikke det kan lade sig gøre i Outlook 2000 også....

Jeg håber der er nogen som kan hjælpe mig.

Med venlig hilsen

Peter Ørtoft

Fra : Berit Hartvit

Dato : 27-12-00 13:43

Hej

Jo det er der. Endda to muligheder:

1. Hvis du indsætter billedet som et objekt ses det direkte eller

2. Opret meddelelsen som HTML: Handlinger - Ny postmeddelelse vha - HTML
(intet brevpapir)

mvh
Speednissen