Skærme
Fijala 3554
Overflade på billedrøret...?
Fra : MicJen

Dato : 25-09-04 15:28

Hej!

Har en Philips Brilliance 107 P4 (Lightframe3) 17" CRT skærm.

Den er jeg sådan set glad for, men der er sket noget med den...eller rettere
overfladen på billederøret. Jeg ville lige tørre den af for støv, men noget
er som det ikke skal være. Jeg har taget en klud og fugtet i vand, uden
nogen former for sæbe/opløsningsmiddel, tørret billederøret af og så ellers
tørre efter med et viskestykke.

Der er ligesom kommet nogle "ridser" eller noget efter det...jeg ved ikke om
ridser det rette udtryk... det er det ikke, for der er intet at mærke.. men
der er kommet sådan nogle streger efter aftørringen som gør at de de steder
er som om at det er lysere end andre steder. Det er lidt svært at
forklare...
Nogen der ved hvad der er sket?

Er ovenstående procedure ikke korrekt nok til at tørre billedrøret af?
Det mener jeg jo det er...

Mvh
Michael

Fra : Repzak

Dato : 25-09-04 18:36

> Er ovenstående procedure ikke korrekt nok til at tørre billedrøret af?
> Det mener jeg jo det er...

hey... kynne vel være striber som på vinduerne ??

hvis det er en dødelig crt, så skulle der ikke ske noget ved at bruge vindus
rens på glasset... evt pas lidt på plastikken...

kasper

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 10-10-04 11:58

Repzak wrote:

> hvis det er en dødelig crt, så skulle der ikke ske noget ved at bruge
> vindus rens på glasset... evt pas lidt på plastikken...

Eller brillerens.

Jesper G. Poulsen